Община Бяла Слатина удължава срока за подбор на домашни помощници за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа и консултиране по проект „Грижа в дома в Община Бяла Слатина“
І. СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ
Домашен помощник – 30 лица на трудов договор, на пълен работен ден /за 12 месеца/;
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ:
За заемане на длъжност „Домашен помощник“ кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Минимални изисквания:
- Образование – завършен 6 клас;
- Професионален опит – не се изисква. Наличието на професионален опит като домашен помощник, социален или личен асистент е предимство.
1.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото за заемане на съответната длъжност.
1.3. Допълнителни изисквания:
- Умения за самостоятелна работа и работа в екип, способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
- Готовност за работа по график;
- Комуникативност и мотивация за работа в сферата на социалните и здравните дейности;
- Умения и нагласа за работа с лица с увреждания;
- Добро познаване на методиката за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания.
Кратко описание на длъжността.
Домашния помощник ще предоставя качествена грижа в семейна среда на хора с увреждания, самотноживеещи и възрастни хора, които са в пълна или частична невъзможност да се самообслужват. Извършва социално-битови дейности като поддържане на хигиена в обитаваното помещение, закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето, съдействие за закупуване на лекарства, съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ, заплащане на битови сметки /със средства на потребителя/, административна помощ, оказване на помощ при придвижване в дома, оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация, оказване на помощ и съпровождане извън дома, оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти, подпомага специалстите при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя.
ІІІ. РЕД ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Необходими документи за кандидатстване.
Кандидатите за заемане на длъжностите трябва да подадат лично следните необходими документи за участие в подбора:
- Заявление по образец – Приложение № 2;
- Автобиография по образец – Приложение № 3;
- Документ за самоличност - за справка;
- Копия от документи за допълнителна квалификация (удостоверения, сертификати за преминати обучения и др.) - при наличието на такива;
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ, удостоверяващ професионалния опит по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
- Декларация за обработка на личните данни на кандидата по образец - Приложение № 4;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства, по образец - Приложение № 5;
- Декларация по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда - Приложение № 6;
- Срок и начин на подаване на документите
Всички документи по образец могат да бъдат получени в стая № 302, ет.3, или изтеглени от официалния сайт на Община Бяла Слатина – www.byala-slatina.bg. Документите от кандидатите се подават в стая № 302, ет.3 на Общинска администрация, ул. „Климент Охридски“ № 68 до 17:00 часа на 31.03.2023 г. (включително).
Представените документи от кандидатите трябва да са съобразени и изготвени в съответствие с публикуваните образци в обявлението.
ВАЖНО:
- Кандидатури, които не отговарят на тези изисквания, няма да бъдат разглеждани!
- При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи.
- Документите за кандидатстване се представят лично от кандидатите.
- Документи, подадени след изтичане на срока, посочен в обявлението, няма да бъдат допуснати до участие в подбора.
ІV. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
- Кмета на Община Бяла Слатина със заповед сформира комисия, която да разгледа и оцени всяко постъпило заявление за участие на етап документи. Комисията извършва проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания в срок до 2 (два) работни дни от изтичане срока за подаване на документите за кандидатсване, посочен в настоящето обявление.
- До по-нататъшно участие в процедурата за подбор - интервю, не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
- Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Бяла Слатина - byala-slatina.bg, и на информационното табло в сградата на община Бяла Слатина до 05.04.2023 г. В списъка на недопуснатите до интервю кандидати се посочват основанията за недопускането им.
- Интервюто се провежда от комисията определена от Кмета на Община Бяла Слатина в срок до 3 (три) дни и има за цел да се установи в каква степен кандидатът притежава индивидуални способности, професионални умения и лични качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати до 13.04.2023 г., който се публикува на интернет страницата на Общината http://www.byala-slatina.bg.
Комисията, извършваща подбора на персонала ще взима своите решения за одобрените кандидати, като дава равни възможности на всички, без ограничение на пол, вероизповедание, етническа принадлежност, семейно положение, възраст и др., следвайки хоризонталните принципи на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027:
- равни възможности и недопускане на дискриминация;
- равенство между половете;
- устойчиво развитие.
Кметът на Община Бяла Слатина сключва трудов договор с всеки един от класираните кандидати, който е изготвен по реда и условията на Кодекса на труда, като лицето получава длъжностна характеристика за заеманата от него позиция.
На всеки новоназначен служител се изготвя трудово досие, в което се вписват и съхраняват всички данни, свързани с упражняването на трудовата му дейност.
Трудовата книжка на служителите се заверява, подписва и се връща на новоназначения служител като същият е длъжен при поискване, както и за вписване на нови обстоятелства в трудовата книжка от работодателя да я представи според Кодекса на труда (чл. 348, ал. 3).
Новопостъпилите служители се инструктират при постъпване на работа, което се удостоверява в книгата за първоначален инструктаж.
Настоящата обява е разработена и публикувана, за реализиране на проект „Грижа в дома в община Бяла Слатина“, финансиран по административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05SFPR002-2.001-0147-C01, по процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, приоритетна ос „Социално вкючване и равни възможности“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и в съответствие с утвърдената от кмета на Община Бяла Слатина Процедура за провеждане на подбор на персонал.
За повече информация:
Г-жа Силвия Маринова – ръководител на проекта на тел. за връзка: 0915/882-137;
г-жа Десислава Стефанова –координатор на проекта на тел. за връзка: 0915/882-146;
г-жа Деница Василева – технически сътрудник по проекта на тел. за връзка: 0915/882-114.
инж. ИВО ЦВЕТКОВ
Кмет на Община Бяла Слатина