ВРЕМЕТО В БЯЛА СЛАТИНА

Община Бяла Слатина удължава срока за подбор на домашни помощници за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа и консултиране по проект „Грижа в дома в Община Бяла Слатина“

Дата на публикуване: 20.03.2023 11:16

 І. СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ

 Домашен помощник – 30 лица на трудов договор, на пълен работен ден /за 12 месеца/;

 ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТ:

 За заемане на длъжност „Домашен помощник кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

1.1. Минимални изисквания:

  • Образование – завършен 6 клас;
  • Професионален опит – не се изисква. Наличието на професионален опит като домашен помощник, социален или личен асистент е предимство.

1.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото за заемане на съответната длъжност.

1.3. Допълнителни изисквания:

  • Умения за самостоятелна работа и работа в екип, способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
  • Готовност за работа по график;
  • Комуникативност и мотивация за работа в сферата на социалните и здравните дейности;
  • Умения и нагласа за работа с лица с увреждания;
  • Добро познаване на методиката за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания.

 

Кратко описание на длъжността.

      Домашния помощник ще предоставя качествена грижа в семейна среда на хора с увреждания, самотноживеещи и възрастни хора, които са в пълна или частична невъзможност да се самообслужват. Извършва социално-битови дейности като поддържане на хигиена в обитаваното помещение, закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето, съдействие за закупуване на лекарства, съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ, заплащане на битови сметки /със средства на потребителя/, административна помощ, оказване на помощ при придвижване в дома, оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация, оказване на помощ и съпровождане извън дома, оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти, подпомага специалстите при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя.

ІІІ. РЕД ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:

 

  1. Необходими документи за кандидатстване.

            Кандидатите за заемане на длъжностите трябва да подадат лично следните необходими документи за участие в подбора:

  • Заявление по образец – Приложение № 2;
  • Автобиография по образец – Приложение № 3;
  • Документ за самоличност - за справка;
  • Копия от документи за допълнителна квалификация (удостоверения, сертификати за преминати обучения и др.) - при наличието на такива;
  • Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ, удостоверяващ професионалния опит по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство);
  • Декларация за обработка на личните данни на кандидата по образец - Приложение № 4;
  • Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства, по образец  - Приложение № 5;
  • Декларация по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда - Приложение № 6;

 

  1. Срок и начин на подаване на документите

            Всички документи по образец могат да бъдат получени в стая № 302, ет.3, или изтеглени от официалния сайт на Община Бяла Слатина – www.byala-slatina.bg. Документите от кандидатите се подават в стая № 302, ет.3 на Общинска администрация, ул. „Климент Охридски“ № 68 до 17:00 часа на 31.03.2023 г. (включително).

            Представените документи от кандидатите трябва да са съобразени и изготвени в съответствие с публикуваните образци в обявлението.

           

            ВАЖНО:

  1. Кандидатури, които не отговарят на тези изисквания, няма да бъдат разглеждани!
  2. При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи.
  3. Документите за кандидатстване се представят лично от кандидатите.
  4. Документи, подадени след изтичане на срока, посочен в обявлението, няма да бъдат допуснати до участие в подбора.

 

ІV. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:

  • Кмета на Община Бяла Слатина със заповед сформира комисия, която да разгледа и оцени всяко постъпило заявление за участие на етап документи. Комисията извършва проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания в срок до 2 (два) работни дни от изтичане срока за подаване на документите за кандидатсване, посочен в настоящето обявление.
  • До по-нататъшно участие в процедурата за подбор - интервю, не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
  • Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Бяла Слатина - byala-slatina.bg, и на информационното табло в сградата на община Бяла Слатина до 05.04.2023 г. В списъка на недопуснатите до интервю кандидати се посочват основанията за недопускането им.
  • Интервюто се провежда от комисията определена от Кмета на Община Бяла Слатина в срок до 3 (три) дни и има за цел да се установи в каква степен кандидатът притежава индивидуални способности, професионални умения и лични качества, необходими за изпълнението на длъжността.

           

            След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати до 13.04.2023 г., който се публикува на  интернет страницата на Общината http://www.byala-slatina.bg.

 

            Комисията, извършваща подбора на персонала ще взима своите решения за одобрените кандидати, като дава равни възможности на всички, без ограничение на пол, вероизповедание, етническа принадлежност, семейно положение, възраст и др., следвайки  хоризонталните принципи на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027:

  • равни възможности и недопускане на дискриминация;
  • равенство между половете;
  • устойчиво развитие.

Кметът на Община Бяла Слатина сключва трудов договор с всеки един от класираните кандидати, който е изготвен по реда и условията на Кодекса на труда, като лицето получава длъжностна характеристика за заеманата от него позиция.  

На всеки новоназначен служител се изготвя трудово досие, в което се вписват и съхраняват всички данни, свързани с упражняването на трудовата му дейност. 

           Трудовата книжка на служителите се заверява, подписва и се връща на новоназначения служител като същият е длъжен при поискване, както и за вписване на нови обстоятелства в трудовата книжка от работодателя да я представи според Кодекса на труда (чл. 348,  ал. 3).

            Новопостъпилите служители се инструктират при постъпване на работа, което се удостоверява в книгата за първоначален инструктаж.

Настоящата обява е разработена и публикувана, за реализиране на проект „Грижа в дома  в община Бяла Слатина“, финансиран по административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05SFPR002-2.001-0147-C01, по процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, приоритетна ос „Социално вкючване и равни възможности“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г. и в съответствие с утвърдената от кмета на Община Бяла Слатина Процедура за провеждане на подбор на персонал.

 

 

За повече информация:

Г-жа Силвия Маринова – ръководител на проекта на тел. за връзка: 0915/882-137;

г-жа Десислава Стефанова –координатор на проекта на тел. за връзка: 0915/882-146;

г-жа Деница Василева – технически сътрудник по проекта на тел. за връзка: 0915/882-114.

 

  

инж. ИВО ЦВЕТКОВ

Кмет на Община Бяла Слатина

 


Наименование Брой тегления
Приложение № 2 Заявление+.docx 167 Изтегли документ с име "Приложение № 2 Заявление+.docx"
Приложение № 4 Декларация за обработка на личниите данни+.docx 158 Изтегли документ с име "Приложение № 4 Декларация за обработка на личниите данни+.docx"
Приложение № 6 Декларация по КТ+.docx 171 Изтегли документ с име "Приложение № 6 Декларация по КТ+.docx"
Приложение № 5 Декларация+.docx 145 Изтегли документ с име "Приложение № 5 Декларация+.docx"
Приложение № 3 Автобиография+.docx 151 Изтегли документ с име "Приложение № 3 Автобиография+.docx"

Потърсете в сайта

Местоположение